- MuškarciMuškarci
- ŽeneŽene
- DjecaDjeca
- Snow
- Skate
- MTB & BMXMTB & BMX
- Sportovi na vodiSportovi na vodi
- Jesenska super akcija
- Brands
Kupac ima pravo vratiti naručeni proizvod iz bilo kojeg razloga u roku od četrnaest (14) dana od primitka, prema Članku 43. Zakona o zaštiti potrošača. Kupac mora obavijestiti dobavljača o namjeri povrata pisanim putem najkasnije 14 dana nakon primitka robe. Obavijest se može poslati na e-mail adresu [email protected] ili na poštansku adresu: Obsession d.o.o., Poljanski nasip 6, 1000 Ljubljana. Roba mora biti vraćena nekorištena, zajedno s originalnom ambalažom, putem dostave Pošte Slovenije, DPD-a ili GLS kurira, u roku od sljedećih četrnaest (14) dana od pisanog obavijesti o odustajanju od ugovora na adresu Obsession d.o.o., Poljanski nasip 6, 1000 Ljubljana.
Priloženi moraju biti i originalni račun te ispunjen obrazac za odustajanje od ugovora. Originalna ambalaža proizvoda mora biti zaštićena i zapakirana u dodatnu ambalažu. Troškove dostave povrata robe snosi kupac.
Kupac je dužan vratiti neodgovarajuće artikle u istom stanju u kojem su zaprimljeni, nekorištene, neoštećene i sa svim etiketama. U slučaju da je uz artikle uključena i originalna ambalaža proizvoda, ista se ne smije koristiti kao ambalaža za slanje robe, već mora biti zaštićena i stavljena u dodatnu ambalažu!
Kupoprodajna cijena za vraćenu robu bit će vraćena kupcu najkasnije u roku od 14 dana na isti način kako je izvršeno plaćanje, nakon primitka vraćene robe na adresu za povrat. Iznimka je plaćanje pouzećem, gdje ćemo vam vratiti novac na vaš navedeni tekući račun.
Kod vraćanja jednog ili više proizvoda kupljenih u akcijama ili promocijama gdje su uključene kombinacije proizvoda ili povezane kupnje među proizvodima, gdje je cijena drugog proizvoda snižena zbog kupnje prvog proizvoda po punoj cijeni ili zbog obračuna popusta na određeni proizvod radi premašenog određenog iznosa punog iznosa kupnje, obavezno je vratiti sve artikle.
Obrazac za odustajanje od ugovora / povrat robe nalazi se na donjoj poveznici:
Obrazac za odustajanje od ugovora / povrat robe
Poklon kartica za internet trgovino je identifikacijski papir izdan od strane prodavatelja Obsession d.o.o. prilikom plaćanja u papirnatom obliku i poslan na naznačenu adresu. Svaka poklon kartica ima kod (jedinstveni serijski broj). Prodavatelj Obsession d.o.o. je obvezan prihvatiti je kao način plaćanja za svaku kupnju u internetskoj trgovini Obsession d.o.o.
Poklon karticu nije moguće zamijeniti za gotovinu. U slučaju povrata robe, vratit ćemo vam koristene poklon kartice i izvršiti povrat razlike u vrijednosti na vaš bankovni račun.
U slučaju vidljivo oštećene ili otvorene isporuke paketa, odbijte ga od kurira. Ne prihvaćajte paket jer je to jedini način da pokrenete postupak reklamacije.
U takvom slučaju, kupac mora pokrenuti postupak reklamacije kod dobavljača robe (dostavne službe DPD d.o.o.) i obavijestiti dobavljača na e-mail adresu [email protected]. Osigurat ćemo da postupak reklamacije bude riješen u najkraćem mogućem roku.
Ako roba nema karakteristike koje su izričito obećane od strane prodavatelja, ako je prodavatelj poslao krive proizvode, količinu, boju ili ako se proizvodi razlikuju od narudžbe kupca na bilo koji drugi način, kupac može podnijeti reklamaciju. Kupac mora pisanim putem obavijestiti prodavatelja o postupku reklamacije putem e-maila [email protected]. Prodavatelj organizira preuzimanje paketa od kupca i pokriva troškove povrata zbog reklamacije.
Prema zakonu, proizvođač je obvezan pružiti kupcu jamstvo za besprijekoran rad kupljene robe. Kupac može ostvariti jamstvo izravno kod proizvođača ili ovlaštenog servisnog centra.
Proizvođač je dužan izvršiti jamstvene popravke u roku od 45 dana od primitka robe ili zamijeniti predmet s drugim, jednakim i besprijekornim. Kupac također može ostvariti jamstvo kod prodavatelja, pri čemu se primjenjuju iste odredbe.
Povrat robe pod jamstvom provodi se prema uvjetima navedenim na jamstvenom listu od strane proizvođača.
Ako ste kupili proizvod putem internetske trgovine Obsession Shop s pratećim komponentama, računom i dokumentacijom povezanom s jamstvenim zahtjevom, molimo vas da dostavite robu putem dostavne službe (DPD, GLS, DHL, itd.) na adresu Obsession d.o.o., Poljanski nasip 6, 1000 Ljubljana, Slovenija. Trošak dostave snosi kupac, osim ako nije drugačije izričito dogovoreno s korisničkom službom putem e-maila.
Ako želite vratiti paket o našem trošku, molimo vas da unaprijed dogovorite pisanim putem s našom korisničkom podrškom na e-mail adresu [email protected].
Prema Zakonu o zaštiti potrošača, roba je neispravna kada:
Kupac mora prodavatelja obavijestiti o svakom materijalnom nedostatku, zajedno s detaljnim opisom, najkasnije u roku od dva mjeseca od dana kada je materijalni nedostatak otkriven. Ako je prošlo više od dvije godine od primitka predmeta, više nije moguće reklamirati materijalni nedostatak. Istovremeno, prodavatelj mora biti u mogućnosti pregledati predmet.
Pravo na ostvarivanje materijalnog nedostatka u predmetu uređeno je Zakonom o zaštiti potrošača.
Roba kupljena putem internetske trgovine Obsession Shop s pripadajućim komponentama, računom i svom dokumentacijom povezanom s ostvarivanjem materijalne pogreške, mora biti dostavljena putem dostavne službe (DPD, GLS, DHL, itd.) na adresu Obsession d.o.o., Poljanski nasip 6, 1000 Ljubljana, Slovenija. Troškove slanja robe snosi kupac, osim ako nije drugačije izričito dogovoreno s korisničkom službom putem e-maila.
Obsession d.o.o.
Poljanski nasip 6
1000 Ljubljana
Slovenia
Pošiljke pouzećem ne primamo!
Molimo vas da pružite sve potrebne informacije i dokumentaciju, kako bismo vam mogli pružiti odgovarajuću podršku i riješiti vaš zahtjev u najkraćem mogućem roku.